недеља, 28. август 2011.

Promijenila Si_Se

I tako sjedim ja na plaži...prstiće sam zarovila u vreo pijesak..da, da, nije topao nego VREO! Toliko da jedva izdržavam...vjerovatno se pitate zašto to radim sebi, jednostavno je- samo se sjetim kako mi istim tim promrzlim prstićima bude ledeno kada nastupi nemilosrdna sarajevska zima... I tako trpeći opekotine prvog stepena (i gubljenje fantastičnog tirkiznog laka na noktićima..) posmatram, vjerovali ili ne, žene oko sebe... tako nesavršeno savršene, skroz plažne :) . Visoke, malo niže, vitke i malo manje vitke, lijepe i malo manje lijepe, u jednostavnim crnim bikinijiima i u šarenim i nakinđurenim (inače, takvi su moji omiljeni). I tako posmatrajući ih oko sebe, posebnu pažnju obratim na tri žene ispred sebe, otprilike između 35-40 godinica, što bi se reklo-u njihovim najboljim godinama, a tu bi muškarci za njih dodali da su MILFače (ne bih ovom priliko to prevodila :D )..vidim i neku djecu oko njih, njihova su... Legle su tik ispod mog peškira, i da neću, čula bih o čemu govore. Znate već, dosada čini svoje. I nakon što su se smjestile, propratile djecu koja već uveliko plivaju i rone, počele su sa onim ženskim ćakulanjem: "Vera, uzmi ovo moje ulje, jaoj kako je dobro, vidi me kako sam crna", "Neću vala Sonja, samo malo lice, hoću da malo izgorim strašno sam bijela a od toga nikako boje da dobijem". Priče uvijek tako počinju..koja ima koju kremu, ulje, koja je crnja, čija krema ima bolji efekat, jer većina žena voli da se svjetluca na ovom zvizdanu, ko' sirene...znam po sebi, samo daj ulja :)..."Jaoj Sonja draga! Pa daj malo meni toga što ti kipi iz tog gornjeg dijela, vidi mene, nigdje ničega...", kad žena u sredini dodaje:"Ma daj Goco, ne treba ti", a ova će njoj:"Daj ćuti Sonja, ti si do prije dvije godine bila gora od mene !"
hm...i ja tu obratim malo više pažnje na ženu koja je upravo bila ućutkana, kad ono-SILIKONI, ona sa svojih četrdesetak, bogami stoje napištoljeni-novi su! Baš oni...filmski, pozamašni. Možda je to uradila iz zdravstvenih razloga, iz hira, zbog kompleksa ili jednostavno da bi joj kupaći kostim ljepše stajao, nije bitno-ona je to uradila i-zadovoljna je, to se jednostavno vidi, prije svega zbog izbora samog modela kupaćeg :).
I tako su ispred mene tri žene: jedna prirodno obdarena, ono, oštetila je najmanje tri žene za poprsje :), žena-silicon lady i žena-ravan tip-ali tako veselog duha (da biste se zajedno sa mnom krijući smijali njenim forama )....i to me tjera da gledam dalje... starija žena u toplesu, zdravlja radi, šta li...cure sa čustim i zategnutim, još poneka prirodno obdarena, ali svaka posebna na svoj način. Svaka vas, kada ih posmatrate, nekako kupi svojim malenim plažnim ritualima: kako zabacuje kosu, kako nanosi kremu, kakvom je nanognicom (čitaćete jednom kako je taj ukras za nogu dobio baš takvo ime :) ) ukrasila zglob, kako je nalakirala nokte, neka će vas kupiti svojom jednostavnošću a neka upravo suprotno, svojom zamršenošću pa čak i na plaži.
Šta je u stvari naravoučenije svega ovoga...ma ugradite silikone, zalijepite vještačke trepavice i nokte ako je vama do tog ćejfa; okitite svoje tijelo iako će vam sa svime time biti teško plivati, a postoji opasnost i da ćete se uštinuti (znam znaaam :D )-ali vjerujte jedno je sigurno-SUNCE će vas prigrliti kakv(i)e god da ste-SVOJE STE! I zapamtite, ako znate da ćete ove zime valjati čizme po snijegu (ali da to nije plaćeno zimovanje )-NE VADITE prstiće iz vrelog pijeska dok još možete! (ako niste  uspjeli sve do sad, dođite u Crnu Goru jer sezona još traje :)

Vreli pozdrav sa pijeska, En <3



6 коментара:

  1. Haha... lako je nama pricati, kad smo "obdarene" i nemamo problema s tim! ;) Imam kolegicu koja je strasno patila zbog svojih malih grudi, te ugradila silikone... meni je i dalje ista i te njene grudi mi ne pretstavljaju nista osim pocetne radoznalosti, pa sam morala da ih "pipnem"! :D
    Vidim da si novi kolacic! :) Sretno s pisanjem, i postavljaj ove svoje divne kombinacije sa lookbook-a i ovdje, steta da ih ne podijelis sa nama! :)
    xx,K.

    ОдговориИзбриши
  2. Ooooo Kani najdivnija :D Hvala jer si mi podrška i ovdje kao i na Lookbook-u, zaista si divna a pratim i ja tebe da znaš :)! Ne brini, biće svega
    LOVE, En <3

    ОдговориИзбриши
  3. AA joj ova ravna a vesela me podsjeća na jednu heheheheh :) Divan post, inspirisao me je :)

    ОдговориИзбриши
  4. really nice and cute post.. i love it..
    following your blog now...
    hope you check and follow my blog too...

    http://noehs-ark.blogspot.com

    stay FABULOUS and spread LOVE!

    ОдговориИзбриши
  5. našla sam tvoj blog preko lookbooka i jako se obradovala.. super je post baš mi se sviđa kako pišeš.. pratim te! svrati i ti na moj :D

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala Emina, i ja tebe pratim već odavno a sad si mi i na spisku onih koje redovno posjećujem ^^ lov !

    ОдговориИзбриши