недеља, 18. септембар 2011.

Jesen stiže ružo moja

Zaista je istina-vrijeme brzo leti :) i brže nego što možemo zamisliti...bar mi mlađi, stariji su upoznati sa tim već odavno:)
I tako nam odlazi i ovo ljeto..ja ga iskreno i nisam nešto posebno iskoristila, nisam se baš nešto ni nauživala, iskupala u moru, ne znam zašto je tako ali eto...moram priznati da se radujem jeseni :)...Sve one tople boje :žuta, oker, smeđa, boja kafe, kapućina, crvena, bordo, ma sve su lijepe, i jeste da je pomalo tužno kada lišće opada..ali onaj osjećaj kada vam šuška pod nogama i nekako u vazduhu osjećate toplinu i ono nešto što vas tjera da zatvorite oči i uz blagi, prikriveni osmijeh na licu uživate u toj šetnji-onda zaboravite da je to lišće završilo svoje putovanje, jer vi počinjete vaše... Priznajem da sam poželjela tople pletene stvari, velike bež šalove oko vrata, ukrasno cvijeće za kapice, pletene čarapice koje vire iz Uggsica (da-zaista ih obožavam iako su ime i dobile jer su ugly-ali meni su sve samo ne ružne ^_^ -naravno uz pravo održavanje :D )
 Meni su ove cvjetne zaista prekrasne, i rado bih i ovu Jesen dočekala u njima :)
 Evo i vrckavog lika Carrie Bradshaw u jednim (vjerujem da je ovo na setu filma Sex 'n' the  City-a)


A svaka Jesen donosi i početak školske godine-radujem se i njoj :D


Sjećam se Bukvara i knjige Priroda i društvo i svega što je unutra ilustrovano ali posebno jeseni...uglavnom nacrtane neke voćkice i kako se od toga mogu praviti ukusne zimnice..onda sve ono lišće..to je još jedan od mojih hobija-kad god krenem pješke kroz Vilsonovo šetalište, skupim nekoliko listova čija me boja privuče...jednom su završili i kao omot rokovnika..nikada se ne zna :)....Ali jedno je sigurno-dolazi nam hladnije vrijeme a sa njim i ona jesenja depresija, pomalo smo tužnjikavi jer se opraštamo od ljeta, ali i to će brzo proći kad se sjetimo da postoje zimske čarolije ^_^ Svaka sezona donosi nešto novo i svakoj se treba radovati i iz nje izvlačiti ono najbolje :) zato-turšiju i med u ruke-i neka vam svako jutro počinje kašikom zdravlja ! Živjele mame, bake, tetke, seke i njihovi recepti!
Jeseni-širim ti ruke <3
Lov, En





Нема коментара:

Постави коментар