уторак, 20. септембар 2011.

Hej ti, srodna dušo...

Svi govore o srodnim dušama... Neko kaže da ju je našao, neko da je još uvijek traži, neko da ne vjeruje u to, neko da vjeruje iz petnih žila, neko ju je našao u momku, neko u djevojci, neko u prijatelju, prijateljici...ovako ili onako, one se spominju...
I ja pominjem srodnu dušu. Vjerujem u nju, čvrsto vjerujem u nju kao što malo dijete vjeruje u Dobre vile, i isto tako vjerujem u ono da ako prestanemo vjerovati, ta srodna duša će izgubiti put do nas i nikada se nećemo naći...
Zato vjerujem...
Glavni alat srodnih duša je telepatija. To vam je ono kada se cimate istovremeno, istovremeno šaljete poruke, istovremeno izgovarate riječi, ma i rečenice, istovremeno se pogledate, istovremeno se dodirnete... ali telepatiju možete imati i sa bilo kim drugim ako sa njim provodite dosta vremena...zar ne? Za mene srodna duša nije samo to. Naravno da se sve ove stvari poklapaju i da je telepatija (ili kako je još slađe nazvati je-telepatijica :) ) prisutna itekako... Ali nešto drugo čini srodnu dušu :)

Ipak...nekom drugom prilikom, kada budem imala više inspiracije jer mi je sada odlepršala (a koliko sam je samo imala kad sam krenula da kuckam...), pisaću vam šta je za mene srodna duša :) ... Do tada, pročitajte šta istraživanja i tamo neka nauka kaže o srodnoj duši :)
http://zena.hr/clanak/ljubav_i_brak/postoje_li_srodne_duse_ili_je_sve_samo_zabluda/2467

Meni su favorit 1. MIT i 1. ISTINA-ja sam jednu od tih silnih srodnih duša našla, bar mislim da jesam :)


"I DO BELIEVE IN FAIRIES, I DO, I DO ! "
Lov, En <3

2 коментара: